søndag 6. april 2008

Utflukt til Stuttgart

I går reiste me 20 utvekslingsstudentar frå språkkuret til Stuttgart. Turen tar litt over ein time kvar veg med tog. Me kjøpte gruppebillett, noko som gjor at det ikkje kosta meir enn 45 kroner tur-retur per person. Det er vel omtrent det det koster å reise frå Stavanger til Sandnes, ein veg. På heimvegen fekk me til og med reise med 2-etasjers tog. Sjølvsagt sat me i øverste etasje.

Stuttgart er ein stor by - omtrent som Oslo. Der er ei kjempelang handlegate (større enn både Langgata i Sandnes og Karl Johan i Oslo). Det er også ein del store flotte bygningar, mellom anna eit slott. Desverre var det denne dagen det verste regnværet som har vore sidan me kom hit (omtrent som ein vanleg dag i Norge, men uten vind), men litt fekk me sett likevel.

Jone, Martin og Jessica

Jone og eg er litt uenig angåande når det gjeld bilder av bygningar, utsikt og liknande. Jone synes det er fint om eg er med på bildet, men eg må vera i kanten så eg ikkje skuggar for det som det egentlig blir tatt bilde av. Eg meiner at det er betre å ta to bilder, eit med utsikten og eit der eg er i sentrum (ja, eg liker å bli tatt bilde av). Resultatet blir då ofte som nedanfor. Til venstre: Jone ville ta bilde av eit fint tårn, og eg har fått vera med nede i venstre hjørne. Til høgre: Eg hopper framfor kamera akkuratt idet Jone skal ta bildet, bare for å sikre at eg av og til får vera sentum i bildet.

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Eg lurer på om eg er enig med deg Marte, at det kanskje er vel så greit å ta to bilder. Men elles må eg innrømme at eg lo ganske godt når eg fekk sjå bilda du hadde lagt ved som døme!! De kan jo starte en sånn "hvor er willy" serie på bloggen, berre med "hvor er Marte".

Synest det er veldig kjekt at de held oss her heime litt oppdatert på livet dykkar i Tyskland! Er inne å ser om de har skrive noke nytt nesten kvar dag :)

Stor klem frå Gudrun
(Henrik helsar og ;) )

Reidun sa...

Dokke e så flinke t å oppdatere bloggen, eg blir heilt imponert! :) Det e veldig kjekt å lese om koss dokke har det!

Eirik sa...

Hallo! Bloggen deres er et stort høydepunkt her på verftet. Jeg gleder meg stort til å besøke dere. Tidspunktet er fremdeles noe usikkert (riggen må komme seg på vannski ut først), men jeg tror fremdeles vi kan satse på avtalt helg/langhelg. Jone: Når du tar bilde av et tårn, forventer jeg Tobias.

Eirik